Home
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kain Sierżant
|
Wysłany:
Śro 19:50, 21 Paź 2009 |
|
|

Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 162 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork/Winchester Płeć: Mężczyzna
|
Witam
Więc temat był już nieoficjalnie poruszany setki razy ale znów mam ten sam problem ;p
W jaki sposób dobrać długość lufy do cylindra, żeby być ściślejszym, przymierzam się do zakupu revolution gearboxa od systemy, ale chciałbym żeby pasował on pod lufę 509 lub nawet 560mm.
Proszę o rady i odpowiedzi
Dzięki wielkie
Kain
Post został pochwalony 0 razy |
|
 |
|
 |
jaco St. Szeregowy
|
Wysłany:
Śro 22:38, 21 Paź 2009 |
|
|

Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Byczyna Płeć: Mężczyzna
|
Typ0
Post został pochwalony 0 razy |
|
 |
Kain Sierżant
|
Wysłany:
Czw 20:18, 22 Paź 2009 |
|
|

Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 162 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork/Winchester Płeć: Mężczyzna
|
jakieś szczegóły?
czy to ma być pełnowymiarowy czy mniejszy? musi długością pasować do M16 czy do mojej SR16 starczy? (pamiętając że m16 ma w stocku lufę 509mm a sr16 około 388mm) i czy to ma jakiekolwiek znaczenie w szkielecie GB? (mam na myśli czy ten sam szkielet weźmie cylinder od m16 i od sr16) i czym one tak właściwie się różnią?
pozdrawiam
Kain
Post został pochwalony 0 razy |
|
 |
majster Admin
|
Wysłany:
Sob 13:30, 24 Paź 2009 |
|
|

Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Namysłow
|
Ten link powinien wszytko wyjasnić
[link widoczny dla zalogowanych]
i to nie tylko pytań dotyczących cylindrów
Post został pochwalony 0 razy |
|
 |
majster Admin
|
Wysłany:
Sob 14:24, 24 Paź 2009 |
|
|

Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Namysłow
|
Cylinder typ "0" - lufy powyżej 450mm
Cylinder typ "1" - lufy 360 - 460mm
Cylinder typ "2" - lufy 210 - 360mm
Cylinder typ "3" - lufy 110 - 170mm
BU
Cylinder typ "0" - lufy powyżej 450mm
Cylinder typ "1" - lufy 360 - 460mm
Cylinder typ "2" - lufy 210 - 360mm
Cylinder typ "3" - lufy 110 - 170mm
Czyli cylindry zwykle i BU maja taka sama wydajnosc. Co jest bardzo ciekawe zwazywszy na to ze niby to genialne i drogie rozwianie ma w koncu powiekszona srednice a co za tym idze powiekszona pojemnosc a jak juz wiemy pojemnosc zalezy od dlugosci lufy !! To niby czemu podczas stosowanie zestawow BU nie zmienia sie dlugosc zastosowanej lufy ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez majster dnia Nie 14:36, 25 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy |
|
 |
Kain Sierżant
|
Wysłany:
Sob 18:46, 24 Paź 2009 |
|
|

Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 162 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork/Winchester Płeć: Mężczyzna
|
wielkie dzięki Patryczku :*
W takim razie wg tego co piszesz wyżej nie ma żadnego znaczenia czy to BU czy czary mary hokus pokus, ważne żeby dobrze to dobrać? (znaczy lufę do cylindra)
(dla mnie to nie ma większego znaczenia bo itak moj limit to 350fps :/)
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kain dnia Nie 19:26, 25 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|
|