Niedawno rozkręcałem w swojej broni M733f rączkę w której znajduje się silnik i z powrotem złożyłem gdyż nie chciałem grzebać w gearboxie. Od tego czasu strzały z mojej broni są słabe bardzo wolno oddawane na auto.. jednym słowem broń zamula.. Byłem u Czesia sprawdzić na jego kałachu batke i u niego wszystko działa ok.. Nie znam się na tym ale myślę tak że coś ten silnik nie łapie zębatki co druga nie mam pojęcia dlatego pytam was.. Może ktoś mi coś doradzić albo gdy będzie to zbyt skomplikowane spróbować naprawić...
Hmm z tego co piszesz wynika że:
1. Jeśli podczas odkręcania kręciłeś śruba dociskową w pokrywie i okręciłeś ją zbyt mocno to silnik jest za mocno dociśniety do GB i z tąd niski ROF.
2.Podczas wkładania mogłeś kablami przycisnać silnik i dlatego niski rof sytuacji jak wyżej.
Silnik podczas wkladania do raczki musi wchodzić w miarę równo i lekko beż wcisania na siłe musi luźno poriszać sie gorą dół żeby regulacja suba dociskową miala w ogóle sens jakikolwiek !!
Po włożeniu silnika bez oporów zakładamy klapkę uprzednio wykręcamy dosyć mocno srubę dociskowa (prawie do końca) dokręcamy klapke i dokrecamy srube jak poczujemy ze zetknela sie z silnikiem robimy 2 obroty jeszcze i strzelamy raz na semi i sluchamy co sie dzieje jak zgrzyta dokrecamy jeszcze pol i tak co pol az uzyskamy najcichcsza mozliwa prace zebatki silnikowje z pierwsza w Gb. Jesli odglos jest dalej zgrzytajacy jest potrzebne podkladkowanie zębatek GB.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez majster dnia Czw 20:14, 23 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach