Forum Forum Drużyny TRZYNASTKA - Kluczbork, Namyslow, Wolczyn, Byczyna Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Problem z silnikiem?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Drużyny TRZYNASTKA - Kluczbork, Namyslow, Wolczyn, Byczyna Strona Główna -> Jak to naprawić...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Korba
Plutonowy
PostWysłany: Czw 19:11, 23 Paź 2008 Powrót do góry
Plutonowy


Dołączył: 14 Sty 2008

Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Byczyna
Płeć: Mężczyzna

Niedawno rozkręcałem w swojej broni M733f rączkę w której znajduje się silnik i z powrotem złożyłem gdyż nie chciałem grzebać w gearboxie. Od tego czasu strzały z mojej broni są słabe bardzo wolno oddawane na auto.. jednym słowem broń zamula.. Byłem u Czesia sprawdzić na jego kałachu batke i u niego wszystko działa ok.. Nie znam się na tym ale myślę tak że coś ten silnik nie łapie zębatki co druga nie mam pojęcia dlatego pytam was.. Może ktoś mi coś doradzić albo gdy będzie to zbyt skomplikowane spróbować naprawić... Confused

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
majster
Admin
PostWysłany: Czw 20:12, 23 Paź 2008 Powrót do góry
Admin


Dołączył: 22 Sty 2007

Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Namysłow

Hmm z tego co piszesz wynika że:
1. Jeśli podczas odkręcania kręciłeś śruba dociskową w pokrywie i okręciłeś ją zbyt mocno to silnik jest za mocno dociśniety do GB i z tąd niski ROF.
2.Podczas wkładania mogłeś kablami przycisnać silnik i dlatego niski rof sytuacji jak wyżej.

Silnik podczas wkladania do raczki musi wchodzić w miarę równo i lekko beż wcisania na siłe musi luźno poriszać sie gorą dół żeby regulacja suba dociskową miala w ogóle sens jakikolwiek !!

Po włożeniu silnika bez oporów zakładamy klapkę uprzednio wykręcamy dosyć mocno srubę dociskowa (prawie do końca) dokręcamy klapke i dokrecamy srube jak poczujemy ze zetknela sie z silnikiem robimy 2 obroty jeszcze i strzelamy raz na semi i sluchamy co sie dzieje jak zgrzyta dokrecamy jeszcze pol i tak co pol az uzyskamy najcichcsza mozliwa prace zebatki silnikowje z pierwsza w Gb. Jesli odglos jest dalej zgrzytajacy jest potrzebne podkladkowanie zębatek GB.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez majster dnia Czw 20:14, 23 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Korba
Plutonowy
PostWysłany: Czw 20:37, 23 Paź 2008 Powrót do góry
Plutonowy


Dołączył: 14 Sty 2008

Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Byczyna
Płeć: Mężczyzna

Byc możne jest to wina ze za mocno wciselem silik próbowałem już parę razy ale teraz spróbuje wg tego co powiedziałeś.. dam jutro znac

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korba
Plutonowy
PostWysłany: Sob 13:22, 25 Paź 2008 Powrót do góry
Plutonowy


Dołączył: 14 Sty 2008

Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Byczyna
Płeć: Mężczyzna

Już wszystko jest ok, musiałem zbyt mocno docisnąć i dlatego tak strzelał. Dzieki Smile

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Drużyny TRZYNASTKA - Kluczbork, Namyslow, Wolczyn, Byczyna Strona Główna -> Jak to naprawić... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare