Forum Forum Drużyny TRZYNASTKA - Kluczbork, Namyslow, Wolczyn, Byczyna Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Niedziela 10042011, Namysłów, operacja "Korea"
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Drużyny TRZYNASTKA - Kluczbork, Namyslow, Wolczyn, Byczyna Strona Główna -> Rozgrywki ASG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
esco
Admin
PostWysłany: Śro 13:19, 30 Mar 2011 Powrót do góry
Admin


Dołączył: 07 Lut 2007

Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kluczbork - Wrocław
Płeć: Mężczyzna

    Wprowadzenie do scenariusza


Raport z dnia 05042011
Sytuacja w prowincji Korea staje się coraz bardziej niestabilna. Tamtejsze bojówki terroryzują okoliczne miejscowości i nękają mieszkańców. Najwyższy czas z tym skończyć i pozbyć się tych, którzy są tego sprawcami. Operacja pod pseudonimem "Koreańska burza" rozpocznie się już jutro 060420110000 (6.04.2011 o godzinie 00:00) czasu lokalnego. Początkowo wysłanych zostanie kilku najlepszych żołnierzy, którzy zostaną zrzuceni pod osłoną nocy na wrogie tereny, kilka kilometrów od miejsca gdzie aktywność bojówkarzy jest największa. Przeprowadzą rozpoznanie terenu i zdobędą niezbędne informacje dla wojsk, które wkroczą 090420111200 i zmiażdżą tych którzy burzą spokój w prowincji ...... cdn



www.corbisimages.com

    SYTUACJA


Niestety, dzień skoku nie był zbyt pogodny i trudne warunki atmosferyczne oraz gęsta mgła spowodowała drastyczne pogorszenie widoczności i nasz drużyna wylądowała zbyt blisko obszaru gdzie znajdowali się rebelianci.


www3.bp.blogspot.com

Od naszego informatora kilka godzin temu dowiedzieliśmy się, że wojska partyzantów po kilku godzinnej obronie naszego udziału, pojmali naszych, zamknęli w więzieniu, a nad ranem rozstrzelali na oczach mieszkańców miejscowości Lubska. Mieszkańcy masowo zaczęli opuszczać rejon widząc, że wojska sprzymierzone są bezsilne wobec brutalności rebeliantów.


www.zegocina.pl

Jedyna pozytywna wiadomość w całej tej tragedii jest taką, że jeden z naszych uszedł z życiem. Najprawdopodobniej po skoku z powodu złych warunków rozdzielił się z drużyną i zniosło go na bardziej bezpieczny teren. Niestety od tamtego czasu nie mieliśmy z nim kontaktu i nie mamy pewności czy jest ranny czy w ogóle jeszcze żyje!

Nie mamy wyboru musimy go odszukać! 100420110900 (Data i godzina rozpoczęcia GRY)w teren działań wyślemy kolejną drużynę, aby odnaleźć naszego człowieka i tym razem zrobić porządek w tym rejonie oraz przywrócić spokój już na zawsze.

**************************************************************


Zasady bezpieczeństwa podczas gry.

www.bhp.kqs.pl

Każdy uczestnik musi posiadać

    - czerwoną szmatę o wielkości co najmniej 25x25cm, a najlepiej 100x100cm,
    - ochronę oczu lub twarzy w klasie wytrzymałości (oprawki i szkła) w klasie F lub wyższej (ciała stałe =<45m/s),
    - obuwie sięgające ponad kostkę (cywilne lub wojskowe),
    - ubranie w stosownych kolorach (najlepiej mundur wojskowy)
    - sprawną replika (za wyjątkiem fotografów i innych osób funkcyjnych),
    - porcję wody,
    - apteczkę z podstawowymi środkami opatrunkowymi, najlepiej osobistą albo apteczka teamowa również może być,


    - Zakaz strzelanie z bliskiej odległości w głowę lub w jej okolicę, słowo "nie żyjesz" wyklucza z gry tak samo jak bolesne i niebezpieczne trafienie!
    - Nie można strzelać do fotografów,
    - Nie można strzelać ani celować do cywili, każdy kto zobaczy cywila w niebezpiecznej odległości krzycz CYWIL!,CYWIL!,CYWIL! jeśli masz możliwość przekazujesz tę informację przez radio,
    - Nie można strzelać do zabitych i schodzących na respawn,


Zasady GRY.

www.relacje24.pl

    -rannych można dobijać oraz leczyć, również wrogów,

    - rannych można przenosić lub ciągnąc po ramiona w dwie osoby dowolną odległość,
    - każda drużyna posiada jednego medyka, który nie musi być w żaden sposób oznaczony,
    - limit dla karabinów 450fps,
    - limit dla snajperów bez limitu z minimalną odległością strzału 25m,
    - każde trafienie w jakąkolwiek część ciała (również seria) kończy się stanem "RANNY",, każde kolejne trafienie (lub seria) kończy się stanem "TRUP",
    - każde kolejne trafienie leczonego już gracza kończy się stanem "TRUP",
    - ranny może czekać na pomoc medyka maksymalnie 10min po tym czasie zastaje "TRUPEM" i udaje się na respawn 15min, Jeśli nie chce mu się czekać na pomoc lub jest pewny, że medyk np. nie zdąży może od razu udać się na respawn z tym, że 25min,
    - uleczony ranny wraca od razu do gry jako pełnowartościowy gracz,
    - doładowanie magazynków może nastąpić w momencie gdy przeszukujemy trupa lub rannego (fikcyjne przeszukanie, należy jedynie dotknąć osoby rannej lub zabitej z przeciwnej drużyny). Wtedy taka osoba może się doładować jednorazowo o 100BB,
    - amunicję można bez żadnych ograniczeń przekazywać sobie w zespole, pamiętając o zgodności amunicji (5,56 nie będzie pasowało do AK, tak samo jak 9mm z pistoletu do karabinka 5,45),
    - doładowanie do maksymalnego stanu może nastąpić na respawnie,
    - wszystkie pola uprawne ( za wyjątkiem łąk i lasów) za niezbadane i mogą zawierać niewybuchy lub być zaminowane, dlatego przebywanie na nich choćby jedną nogą kończy się stanem "RANNY",
    - w budynkach dozwolone jest tylko strzelanie z replik o mocy >300fps ogniem pojedynczym!,
    - z zewnątrz do wewnątrz budynków można strzelać z dowolnych replik zachowywać ostrożność (nie strzelać bezpośrednio w drzwiach lub oknie),
    - zarówno jedna jak i druga strona konfliktu może brać jeńców, (wtedy gracz przechodzi w stan "JENIEC") i przetrzymywać go przez maksymalnie 10min. Jeńcem może zostać każda ranna osoba wyleczona przez medyka z drużyny przeciwnej
    - zakaz strzelania na taliba (zza winkla),


Ograniczenia amunicji

www.bron.waw.pl

    -karabiny szturmowe - 30szt x 12 mag = 360 kulek
    (np. M4/M16/AK/SLR)
    - pistolety maszynowe - 30szt x 12 mag = 360 kulek jako broń główna
    30szt x 2 mag = 60 jako broń przyboczna
    (np. UZI, INGRAM, SKORPION, MP-5, etc)
    - broń snajperska - 5-10szt x 10 mag = 50/100 kulek jako broń główna
    - broń wsparcia - 1 dowolny mag
    (np. M240 Mag, M249 SAW, PK/RPK, MG3, etc)
    - pistolety - 15szt x 2 = 30 kulek
    - rewolwery 5-8 szt. x 3 = 15/24 kulek
    - granatniki/granatniki pod lufowe/działa bezodrzutowe - max3 ładunki, w zależności od pojemności głowicy miotającej
    (np. M-203, GP-25, GP-30, RPG-7, LAW, etc.)
    - broń wsparcia zamontowana na pojazdach – 1500 x 3mag = 4500 kulek
    (np. M240 Mag, M249 SAW, PK/RPK, MG3, etc)


Przedmioty wymagane podczas scenariusza.

    -kartka (ściąga) z całym alfabetem fonetycznym ICAO, do ściągnięcia z np.wikipedii,
    [link widoczny dla zalogowanych]
    - wydrukowana mapa,
    - czerwona szmata o rozmiarze min 25x25cm,
    - bandaż dziany lub elastyczny (może być używany) szerokości <50mm,
    - sznurek ~3 metry (obojętnie jaki),
    - kompas (wystarczy jeden na drużynę / kilka osób),

Zasady gry dla graczy którzy będą ranni,zabici,medykami itp:
Z tymi zasadami należy się bezwzględnie zaznajomić i ich przestrzegać!

MEDYK

1.Medyk może:
- leczyć dowolną ilość razy
- leczyć tylko jedną osobę w danej chwili

2.Medyk nie może
    -leczyć samego siebie
    -leczyć trupy
    -leczyć więcej niż jedną osobę jednocześnie


3.Medyk musi
    -????????


Medyk jest traktowany jako normalny gracz i nie ma żadnych dodatkowych przywilejów ani obciążeń. Do wyleczenie medyka potrzebni są dwaj gracze którzy postępują dokładnie jak medyk w przypadku leczenia dowolnego gracza.

Medyk leczy w następujący sposób:
    - Opatruje miejsce trafienia opatrunkiem osobistym rannego żołnierza, zawijając bandaż w ten sposób aby zakrył on pod sobą całą powierzchnie czerwonej szmaty bądź chusty (kolor może przebijać z pod bandaże lecz nie może spod niego wystawać)
    - podłącza kroplówkę (rurkę daje rannemu) rozkręca dozownik w pozycję max i czeka aż płynu ubędzie do kolejnej oznaczonej na butelce kreski
    - kroplówkę należy trzymać pionowo lub poziomo
    - nie można ściskać kroplówki
    - nie można odkręcać korka
    - nie można pić płynu
    - kroplówka trzyma wyżej powoduje szybsze opróżnianie płynu!.


--------------------------------------------------------------------------------------

JENIEC

1.Jeniec może:
-
    jeniec nic nie może, jest: zakneblowany, skuty, rozbrojony

2.Jeniec musi:
    - słuchać się bezwzględnie ludzi, którzy wzięli go w niewolę
    - dać się rozbroić (schować magazynek, przestrzelać replikę)
    - dać się przeszukać lub od razu oddać przedmioty, które mają istotne znaczenie podczas trwania scenariusza (mapy)
    - odpowiedzieć na wszelkie pytania, (nie koniecznie pełną prawdą)


2.Jeniec nie może:
    - popełnić samobójstwa
    - uciec
    - strzelać z dowolnej repliki
    - używać silent kill
    - rozmawiać przez radio
    - rozmawiac przez telefon komórkowy (pisać SMS)
    - w jakikolwiek sposób podpowiadać swojej drużynie
    - przeszkadzać (np: słuchajać głośno muzyki z telefonu)
    - przesadnie hałasować (specjalnie łamać patyki idąc przez las)


Jeńca można w każdej chwili zabić, wtedy udaje się na respawn 15min.
Jeniec po upływie 10min umiera pod wpływem ran poniesionych podczas walki (jeśli był ranny) lub podczas brutalnych przesłuchań. Wtedy udaję się na respawn na 15min.

--------------------------------------------------------------------------------------

RANNY

1.Ranny może:
    - rozmawiać z innymi graczami,
    - wzywać pomoc (również przez radio)
    - może się czołgać max 10m
    - może stanowić osłonę dla innych graczy (trafienie = śmierć rannego)
    - strzelać z broni krótkiej powtarzalnej (PM nie)
    - od razu po trafieniu udać się na 20min respawn
    - od razu po trafieniu oczekiwać 10min na pomoc medyka


Ranny nie może:
    - chodzić
    - chodzić na czworaka
    - udzielać sobie samemu pomocy
    - udzielać pomocy innym graczom
    - strzelać z broni długiej
    - przeszkadzać (np: słuchajać głośno muzyki z telefonu)
    - popełnić samobójstwa


3.Ranny musi
    - po postrzale w miejscu trafienia (lub w pobliżu) położyć lub zawiązać czerwoną szmatę
    - zaraz po postrzale spojrzeć na zegarek i określić o której godzinie minie 10min od jego postrzału
    - po postrzale od razu usiąść lub najlepiej położyć się na ziemie i krzyknąć "DOSTAŁEM!"
    - po upływie 10min, jeśli nie doczekał na medyka udać się na respawn 15min (liczony od czasu przybycia na teren respawnu)
    - po przybyciu medyka przedstawić ile czasu temu został ranny oraz gdzie dostał trafienie


Pojedynczy strzał oraz seria liczone są jako pojedyńcze trafienie. Ranny może czekać na pomoc max 10min, jeśli nie doczeka pomocy medyka wykrwawia się i umiera (idzie na respawna 15 min). Po wyleczeniu przez medyka ranny wraca do gry. Każde kolejne trafienie=zgon=respawn 15min. Jeśli ranny nie chce czekać na medyka ponieważ wie, że się nie zjawi w 10minut może od razu zejść na respawn z tym, że na 20min

Jeśli to możliwe, to proszę wszystkich o zapewnienie sobie ochrony głów w postaci kasków, lub hełmów (ze względu na kiepski stan budynków). Przypominam również o pozwoleniach. Będą one wymagane od osób w wieku 16-18 lat i będą przeze mnie sprawdzane. Proszę również o zaopatrzenie się (każdy) w materiał kolory czerwonego o wymiarach (najlepiej) 100x100cm. To również będzie przeze mnie sprawdzane.


LISTA OBECNOŚCI


Trzynastka:
    Esco
    majster
    Jańcia
    Laska
    emeck


Panthers:
    hob3k
    robert_r_r
    Qiubacz
    monsta1
    Świtek
    Viking
    Stoli


Easy Company:
    Bułka
    Zaju
    Pavlo


Olesno- Ekipa Bjorna
    Bjorn
    Sigi
    Skov


Proszę jedynie o przeczytanie zasad gry i ich przestrzeganie. Jest tego trochę lecz większość jest znana przez wszytkich więc nie powinno być problemów.
--------------------------------------------------------------------------------------

Pozdrawiam.
esco,majster


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez esco dnia Sob 10:51, 09 Kwi 2011, w całości zmieniany 12 razy
Zobacz profil autora
Qiubacz
Szeregowy
PostWysłany: Śro 18:48, 30 Mar 2011 Powrót do góry
Szeregowy


Dołączył: 21 Lis 2009

Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Namysłów (Kowalowice)

Limit kulek trochę mnie dręczy, ponieważ mam M249 z boxem na 2,5k kulek i 300 bb to trochę za mało.
Prosiłbym o zrobienie małego wyjątku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
esco
Admin
PostWysłany: Śro 18:51, 30 Mar 2011 Powrót do góry
Admin


Dołączył: 07 Lut 2007

Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kluczbork - Wrocław
Płeć: Mężczyzna

Pomyślimy. Smile Nie martw się, w przypadku broni wsparcia będzie inny limit, tak samo jak w przypadku broni snajperskiej. Poza tym będzie jeszcze kilka innych uwag co do amunicji.

Bądźcie czujni.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
hob3k
Szeregowy
PostWysłany: Wto 14:08, 05 Kwi 2011 Powrót do góry
Szeregowy


Dołączył: 09 Sty 2011

Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Namysłów
Płeć: Mężczyzna

Wpiszcie:
Świtek - Panthers.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
esco
Admin
PostWysłany: Wto 14:12, 05 Kwi 2011 Powrót do góry
Admin


Dołączył: 07 Lut 2007

Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kluczbork - Wrocław
Płeć: Mężczyzna

Proszę aby dowódca Panthers skontaktował się z dowódcą Easy Company. Wymieńcie się kontaktami i czekajcie na dalsze rozkazy.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
monsta1
Szeregowy
PostWysłany: Wto 20:57, 05 Kwi 2011 Powrót do góry
Szeregowy


Dołączył: 17 Wrz 2010

Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Namysłów
Płeć: Mężczyzna

to 9 czy 10 kwietnia ;> ?

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
emeck
St. Sierżant
PostWysłany: Wto 21:28, 05 Kwi 2011 Powrót do góry
St. Sierżant


Dołączył: 01 Lut 2007

Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Namysłów
Płeć: Mężczyzna

Spoko, wszystko będzie 10 kwietnia, esco sobie słodzi ze to niby oni są tymi najlepszymi i pewnie będą wcześniej żeby przygotować scenariusz. Wink
Wszystko żeby się wczuć w klimat. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez emeck dnia Wto 21:31, 05 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
esco
Admin
PostWysłany: Wto 22:13, 05 Kwi 2011 Powrót do góry
Admin


Dołączył: 07 Lut 2007

Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kluczbork - Wrocław
Płeć: Mężczyzna

Emeck, ten komentarz mogłeś sobie odpuścić...

Co do terminu to strzelanie jest 10 w niedzielę - jak zawsze zresztą. My - Trzynastka i przyjaciele działamy w terenie od 09042011 wieczorem.
Strzelanka rozpoczyna się 10. Wszystko podam dowódcom. Proszę o zgłoszenie się do mnie na PW dowódców Easy Company i Panthers.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
majster
Admin
PostWysłany: Śro 14:55, 06 Kwi 2011 Powrót do góry
Admin


Dołączył: 22 Sty 2007

Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Namysłow

Qiubacz napisał:

Panowie, proszę, nie róbcie następnym razem takich rzeczy z terminami.


Termin jest zawsze jak w temacie. Inne daty zawarte w scenariuszu lub gdziekolwiek indziej, są albo przypadkowe albo nieistotne. Po prostu takie małe wprowadzenie do scenariusza i już.

Bez żadnych podtekstów -> Emeck :/.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
emeck
St. Sierżant
PostWysłany: Śro 20:38, 06 Kwi 2011 Powrót do góry
St. Sierżant


Dołączył: 01 Lut 2007

Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Namysłów
Płeć: Mężczyzna

Skoro wyjaśniliśmy sprawę pirotechniki na chatboxie to napiszę jeszcze tu, bo usilnie przeszukując temat nie znalazłem wzmianki o tym że jest zakazana.
A nie każdy zawsze się loguje a co za tym idzie, może nie czytać chatboxa.
Więc po co mają być jakieś zgrzyty.

A więc:
Dnia 10.04.2011 na strzelance airsoftowej operacja "Korea" obowiązuje całkowity zakaz używania pirotechnicznych środków pozoracji pola walki w jakiejkolwiek postaci (tak, tak świec dymnych też nie wolno)

Ustalone przez organizatorów

Tyle z mojej strony na te chwilę.

edit: rozumiem że kroplówki do leczenia zapewnia organizator, bo nie jest napisane żeby mieć swoje, a kroplówka raczej nie wchodzi w skład podstawowej apteczki. ??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez emeck dnia Śro 20:44, 06 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
majster
Admin
PostWysłany: Czw 7:50, 07 Kwi 2011 Powrót do góry
Admin


Dołączył: 22 Sty 2007

Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Namysłow

emeck napisał:
rozumiem że kroplówki do leczenia zapewnia organizator ... ??


Tak organizator zapewnia kroplówki dla medyka. Każda ze stron będzie posiadać jednego medyka.

Po zakończeniu gry planujemy zrobić ognisko na miejscu strzelania. Można, a najlepiej trzeba zabrać ze sobą ogniskowe wyposażenie

www.grafika.redakcja.pl


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez majster dnia Czw 7:55, 07 Kwi 2011, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
majster
Admin
PostWysłany: Sob 8:50, 09 Kwi 2011 Powrót do góry
Admin


Dołączył: 22 Sty 2007

Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Namysłow

Witajcie. Wrzucam mapke dojazdu do miejsca spotkania, wprowadzenia do gry i odprawy.

Zbiórka w miejscowości Lubska o 0900


Mapka dojazdu od ronda w namyłowie do samego miejsca spotkania - miejscowości LUBSKA wraz z współżędnymi GPS dla posiadaczy nawigacji.

[link widoczny dla zalogowanych]

Mapka dojazdu z samym Namysłowie. Trochę krócej jest przez miasto, ale wydaje mi się że tędy jest o wiele szybciej.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez majster dnia Sob 9:08, 09 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
hob3k
Szeregowy
PostWysłany: Sob 14:23, 09 Kwi 2011 Powrót do góry
Szeregowy


Dołączył: 09 Sty 2011

Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Namysłów
Płeć: Mężczyzna

Nie ładnie tak pod prąd na rondzie Very Happy

btw. z Lubskiej mam rozumieć, że ciśniemy z buta tam tak ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jack_IroN
Szeregowy
PostWysłany: Sob 16:06, 09 Kwi 2011 Powrót do góry
Szeregowy


Dołączył: 19 Cze 2009

Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olesno

Jak tylko będe mieć transport z Olesna to też będe.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
majster
Admin
PostWysłany: Sob 16:58, 09 Kwi 2011 Powrót do góry
Admin


Dołączył: 22 Sty 2007

Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Namysłow

W Lubskiej się wszyscy spotykamy bo nie wszyscy wiedzą gdzie jest parking koło rzeki.
Pamiętajcie o pozwileniach z numerami do rodziców i o czerwonych szmatach!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Drużyny TRZYNASTKA - Kluczbork, Namyslow, Wolczyn, Byczyna Strona Główna -> Rozgrywki ASG Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare