Forum Forum Drużyny TRZYNASTKA - Kluczbork, Namyslow, Wolczyn, Byczyna Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
-> REGULAMIN KLUCZBORSKIEJ GRUPY AIR SOFT GUN 13stka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Drużyny TRZYNASTKA - Kluczbork, Namyslow, Wolczyn, Byczyna Strona Główna -> Sprawy Forum i Strony
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czesiu
Admin
PostWysłany: Wto 22:10, 01 Kwi 2008 Powrót do góry
Admin


Dołączył: 20 Maj 2006

Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Byczyna\Opole
Płeć: Mężczyzna

1. ZADANIA GRUPY

1.Głównymi celami Grupy jest zrzeszanie miłośników Militariów i Airsoftu.

2.Propagowanie bezpiecznych zachowań podczas gry.

3.Organizowanie szkoleń doskonalących technikę działań Grupy oraz indywidualną każdego z członków.

4.Utrzymywanie strony i forum Grupy na przyzwoitym poziomie technicznym oraz merytorycznym.

2. CZŁONKOWIE GRUPY

1.Przez członków Grupy rozumieć należy osobę, która interesuje się Airsoftem, militariami i tym podobnymi, wyrazi wolę przystąpienia do Grupy oraz wyrazi zgodę na bezwarunkowe przestrzeganie regulaminu.

2.Członkowie poświęcają swój czas oraz wykonują swoją pracę na rzecz sprawnego funkcjonowania Grupy.

3.Członkiem Grupy może zostać osoba powyżej 16 roku życia. Jednak taka osoba nie może brać udziału w zlotach - chyba, że organizator wyrazi na to zgodę.

4.Członkowie poniżej 18 roku życia (ale nie mniej niż 16) zobowiązani są do przedstawiania organizatorowi pozwolenia od prawnych opiekunów przed każdą grą, bez względu czy o to poprosi.

5.Członkowie Grupy zobowiązani są do zakupienia munduru we wzorze maskującym WZ. 93. Jest to przyjęty przez Grupę wzór maskujący.

6.Członek grypy ma dowolność w doborze uzbrojenia i wyposażenia pod warunkiem, że będzie ono spełniało wymogi bezpieczeństwa.

3. PRAWA I OBOWIĄZKI CZŁONKA

1.Członek ma prawo:
·wpływać na życie Grupy (np. poprzez głosowania, udzielanie się na forum, etc.),
·wypowiadać się na forum i proponować zmiany w działaniu Grupy,
·brać udział w imprezach organizowanych tylko dla członków Grupy,
·zostać moderatorem części lub całości forum (po uprzednim głosowaniu),
·zrezygnować z członkostwa w Grupie (natychmiastowe usunięcie z listy członków),
·reprezentować Grupę (po uprzednim powiadomieniu i przejściu przez głosowanie),
·odmówić wykonania rozkazu/polecenia w wypadku gdy nie ma on związku z grą lub gdy może on narazić zdrowie lub życie członka,
·zgłosić podczas gry lub na forum zastrzeżenia co do rozkazów (pod warunkiem, że poprze to racjonalną argumentacją).

2.Członek ma obowiązek:
·bezwzględnie przestrzegać niniejszy regulamin,
·godnie reprezentować Grupę, nie narażając Jej na utratę dobrego wizerunku,
·stosować się to zasad bezpieczeństwa w czasie rozgrywki oraz poza nią, tj.:
1.Nie strzelać w stronę osób nie biorących udział w grze (lub osób wyeliminowanych z gry i oznaczonych czerwoną „szmatę”).
2.Nie kierować lufy w stronę osób nie biorących udział w grze (lub osób wyeliminowanych z gry i oznaczonych czerwoną „szmatę”).
3.Nie kłaść palca na spuście jeśli nie chcemy oddać strzału.
4.Zawsze mieć zabezpieczoną broń na respawnie, w trakcie zmiany miejsca rozgrywki oraz gdy nie bierze bezpośredniego udziału
w grze.
5.Nie strzelać na respawnie, chyba że chcemy sprawdzić replikę lub usunąć jej awarię.
6.Chować broni do pokrowca, plecaka, itp. poza obszarem gry.
7.Nie strzelać do zwierząt.
8.Nie strzelać w kierunku gospodarstw domowych przyległych do obszaru lub obcego mienia.
9.Umyślnie nie niszczyć otoczenia w którym odbywa się gra.
10.Wyraźnie sygnalizować gdy zostanie się trafionym, oznaczyć się czerwoną szmatą oraz udać się na respawn lub miejsce nie utrudniające gry pozostałym graczom.
11.Nie utrudniać gry innym graczom.
·stosować się do prawa ASG oraz zasad Fair Play,
·posiadać minimalny zestaw pozwalający na grę, tj.:
1.Okulary lub maskę ochronną przynajmniej klasy F.
2.Sprawną replikę broni.
3.Naładowaną baterię.
4.Kulki do repliki.
5.Czerwoną szmatę do oznaczania „trafionych”.
6.Zestaw do opatrzenia ran w razie skaleczenia: woda utleniona, plaster, opatrunek osobisty lub gazy jałowe z bandażem.
7.Wytrzymałych butów za kostkę.
8.Ochronę rąk zabezpieczającą przed urazami dłoni w razie upadku.
·zobowiązać się do uzupełnienia braków w wyposażeniu,
·poznać zasady komunikacji PMR oraz sygnałami dowodzenia w stopniu umożliwiającym wspólną komunikację,
·brać czynny udział w życiu Grupy poprzez uczestnictwo w strzelankach, zlotach, wypowiadaniu się na forum internetowym w sposób kulturalny
i nie obraźliwy, etc.,
·organizować zloty lub czynnie pomagać w ich organizacji (poszczególne propozycje będą zaakceptowanie poprzez głosowanie wszystkich członków Grupy),
·respektować i przestrzegać decyzje dowódcy oraz swoich przełożonych,
·pomagać w miarę możliwości innym Członkom w sytuacjach tego wymagających,
·informować dowództwo przed podjęciem jakiejkolwiek akcji promującej Dowództwo oraz innych Członków,
·zobowiązać się do usunięcia znaków 13stki w przypadku wystąpienia z Grupy,
·konsultować i uzyskać akceptację Grupy na produkcję lub wykonywanie gadżetów lub innych materiałów używanych w rozgrywkach takich jak granaty, miny lub inne przedmioty mogące narazić innych graczy na szkodę,
·w przypadku braku pełnoletności gracz może wziąć udział w zlocie oraz strzelance za zezwoleniem organizatora oraz z wypełnionym formularzem przez prawnych opiekunów członka.

4. WARUNKI USUNIĘCIA CZŁONKA GRUPY

1.Usunięcie członka Grupy poprzedzone musi być głosowaniem.

2.Każdy członek może dostać ostrzeżenie za nagminne nie wykonywanie rozkazów, złe zachowanie podczas gry lub na forum.

3.Po otrzymaniu 5 ostrzeżeń Członek zostaje zwieszony na 6 miesięcy w rozgrywkach Grupy.

4.Po okresie zawieszenia gracz może starać się o powtórne przyjęcie do Grupy podlegające głosowaniu.

5.Natychmiastowe usunięcie powoduje:
·drastyczne naruszenia lub złamania,
·uczestniczenie w zlocie czy imprezie przez członka Grupy pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających/ograniczających świadomość (w tym narkotyków),
·spowodowaniu umyślnego wypadku, w którym poszkodowane zostały osoby biorące udział w grze lub osoby postronne powoduj,
·w innych uzasadnionych przypadkach po uprzednim przegłosowaniu tego wniosku przez innych użytkowników.

5. GŁOSOWANIE

1.Każdy z członków Grupy może oddać jeden głos w głosowaniu.

2.Dowódca Grupy może oddać dwa głosy w głosowaniu.

3.Wszelkie głosowania dotyczące spraw administracyjno/formacyjnych będą odbywać się z wykorzystaniem forum w sekcji dostępnej tylko dla członków Grupy.

4.Aby głosowanie było ważne musi w nim wziąć udział co najmniej połowa członków.

5.Aby wniosek został przyjęty należy uzyskać przynajmniej 51% głosów.

6.W przypadku głosowania z wykorzystaniem forum informacja o dacie i temacie głosowania winna być przedstawiona na 4 dni przed głosowaniem.

7. Czas głosowania nie może przekraczać 8 dni kalendarzowych. Po upływie tego terminu głosowanie jest zamykane i są podawanie wyniki. W szczególnych wypadkach czas głosowania może ulec wydłużeniu.

8.Jeżeli wniosek nie przeszedł z powodu nie uzyskania wystarczającej liczby głosów może zostać ponownie poddany głosowaniu nie wcześniej niż miesiąc.

6. DOWÓDZTWO

1.Przez dowództwo rozumie się dowódcę oraz jego zastępcę.

2.Kadencja dowódcy trwa 1 rok.

3.Na stanowisko dowódcy maja prawo kandydować członkowie ze stażem w Drużynie nie krótszym niż 6 miesięcy.

4.Wybór dowódcy podlega głosowaniu zgodnie z zasadami umieszczonymi w pkt. 5.

5.Dowódca może się w każdej chwili zrezygnować ze swojego stanowiska za podaniem racjonalnej przyczyny.

6.Dowódca lub zastępca może zostać odwołany jeśli nie wypełnia swoich obowiązków, łamie lub narusza regulamin.

7.Wniosek o odwołanie dowódcy lub zastępcy może wnieść każdy Członek ze stażem nie krótszym niż 6 miesięcy.

8.Dowódca ma prawo wyznaczenia swojego zastępcy w razie gdy zachodzi taka potrzeba.

9.Wybór zastępcy podlega głosowaniu z uwzględnieniem warunków z pkt. 5.

10.Kadencja zastępcy trwa nie dłużej niż 6 miesięcy.

11.W przypadku odwołanie lub rezygnacji dowódcy jego zastępca przejmuje dowodzenia do czasu powołania nowego dowódcy.

12.W przypadku powołania nowego dowódcy może on zaproponować nowego zastępcę.

13.Dowództwo odpowiedzialne jest za:
·koordynację działań Drużyny w czasie gry oraz poza nią,
·podejmowanie decyzji o zlotach - terminach i miejscach spotkań,
·wyznaczanie osób odpowiedzialnych za organizację lokalnych strzelanek,
·wyznaczanie osób odpowiedzialnych za organizację regionalnych zlotów,
·organizowanie wyborów na członków Zarządu.

14.Drużyna może wyznaczyć inne osoby odpowiedzialne za wykonywanie powyższych zadań.

6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem decyzję podejmuje Dowództwo z uwzględnieniem głosowania członków Grupy.

Gracze będący na zlocie pod opieką Członków 13stki, w tym os. będące na zlocie pod organizowany przez 13stke zobowiązani są do bezwzględnego przestrzegania regulaminu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez czesiu dnia Nie 9:44, 18 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Drużyny TRZYNASTKA - Kluczbork, Namyslow, Wolczyn, Byczyna Strona Główna -> Sprawy Forum i Strony Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare