Forum Forum Drużyny TRZYNASTKA - Kluczbork, Namyslow, Wolczyn, Byczyna Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Ciekawe zasady
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Drużyny TRZYNASTKA - Kluczbork, Namyslow, Wolczyn, Byczyna Strona Główna -> Treningi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
esco
Admin
PostWysłany: Pią 12:48, 08 Lut 2008 Powrót do góry
Admin


Dołączył: 07 Lut 2007

Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kluczbork - Wrocław
Płeć: Mężczyzna

Znalazlem na stronie [link widoczny dla zalogowanych] fajne zasady dotyczace (mysle) naszego najwiekszego problemu - granatow, ale nie tylko granato Smile. Mianowicie:

- "Grenades may be used when there is no sensitive equipment and if there is no danger of fire. It is forbidden to throw a grenade directly at a person. Upon explosion, grenades will throw pellets" - Granaty moga byc uzywane w miejscach gdzie nie ma wrazliwego sprzetu/wypozazenia lub ne ma zagrozenia spowodowania pozaru (myslimy ludzie). Granatu nie mozna rzucac bezposrednio w osobe. Granat oprocz eksplozji wyrzuca granula (groch, kulki itp) - hameryki nie odkryli Smile

Ciekawsza jest sprawa z flashami:
- "Flash-bangs may be used when there is no sensitive equipment and if there is no danger of fire. It is forbidden to throw a flash-bang directly at a person. When a flash-bang is thrown the phrase "flash-bang" must be shouted loudly. An indoor flash-bang explosion prevents everyone in the area of effect (5m radius or a single small to mid size room) from taking any action for 5 sec. Only one flash-bang per room may be used at a time" - Taks amo jak Fraga nie mozna uzywac tam gdzie jest sprzet i niemozna rzucac w ludzia, nie uzywamy tam gdzie moze powstac ogien, proste. Ciekawsze jest teraz. Kiedy wrzucamy banga do pokoju, musiy krzyknac flash-bang. Wybuch banga wyklucza z walki wszystkich w promieniu 5m przez 5s (wystarczy zeby wejsc do pomieszczenia i zyskac przewage. MOZNA UZYWAC TYLKO JEDNEGO BANGA NA POMIESZCZENIE - WAZNE!

Co sadzicie o takim roziwazaniu? Dla ulatwienia odliczania tych 5s. mozna liczyc na glos 1,2,3... zeby wszyscy wiedzieli co i jak. Widzialemtakie cos na jakims filmie i dzialalo - trza to po prostu sprawdzic w praktyce.

Na stronie jest wiecej ciekawych zasad i mysle ze czesc mozna wprowadzic u nas, nie wiem czy sie sprawdza, ale mozna probowac, zeby urozmaicic rozgrywke Smile Zapraszm do lektury strony!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wasik
Major
PostWysłany: Pią 13:35, 08 Lut 2008 Powrót do góry
Major


Dołączył: 20 Gru 2006

Posty: 623
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołczyn

Hmm z tymi flashami chyba sie nie uda. Bo bedzie spor czy byl w polu razenia czy nie, a druga sprawa moglby ktos np sie odwrocic i wtedy np powinien byc oslepiony na krocej...

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
czesiu
Admin
PostWysłany: Pią 14:36, 08 Lut 2008 Powrót do góry
Admin


Dołączył: 20 Maj 2006

Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Byczyna\Opole
Płeć: Mężczyzna

Moim zdaniem możemy używać umownych granatów takich umownych to znaczy okreslic wielkość petardy. (chodzi o to, aby petarda nie byla za duża) Zwykle Bangi są moim zdaniem za duze. Tą co ostatnio mi esco wrzuciłeś była maximum. (ochrona sluchu).

Musimy zrobić projekt granatu z petardą. Petarda będzie miała określoną wielkość. I w ten sposób grać. Liczba granatów będzie określona. Nie ma tak, że będziecie wrzucać same petardy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wasik
Major
PostWysłany: Pią 15:39, 08 Lut 2008 Powrót do góry
Major


Dołączył: 20 Gru 2006

Posty: 623
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołczyn

wielkosc zostala juz okreslona uzywamy maxymalnie petard k204

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Borek
Gość
PostWysłany: Pią 16:24, 08 Lut 2008 Powrót do góry






Wasik ma racje, jeśli osoba jest odwrócona tyłem, to flash ma dużo słabsze działanie. CO wtedy? Dużo sporów było by przez to. :/ odpuściłbym sobie udawanie. Dążymy do realizmu i nagle będziemy udawać że nas oślepiło. Jestem na NIE Razz
majster
Admin
PostWysłany: Pią 16:41, 08 Lut 2008 Powrót do góry
Admin


Dołączył: 22 Sty 2007

Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Namysłow

czesiu napisał:
Moim zdaniem możemy używać umownych granatów takich umownych to znaczy okreslic wielkość petardy. (chodzi o to, aby petarda nie byla za duża) Zwykle Bangi są moim zdaniem za duze. Tą co ostatnio mi esco wrzuciłeś była maximum. (ochrona sluchu).

Musimy zrobić projekt granatu z petardą. Petarda będzie miała określoną wielkość. I w ten sposób grać. Liczba granatów będzie określona. Nie ma tak, że będziecie wrzucać same petardy.


czesiu co do granatów wszytko jest już ostalone: jak je robić i jakich petard uzywac !! poczytaj forum !!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
LASKA
Chorąży
PostWysłany: Pią 17:19, 08 Lut 2008 Powrót do góry
Chorąży


Dołączył: 14 Lis 2007

Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołczyn

Udawanie oslepionego tez mi sie nie podoba Smile zresztą granat z petard k204 jak dobrze zadziała to nawet juz nie ma kogo oslepiac.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
esco
Admin
PostWysłany: Pią 20:15, 08 Lut 2008 Powrót do góry
Admin


Dołączył: 07 Lut 2007

Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kluczbork - Wrocław
Płeć: Mężczyzna

Ehhh to czy jests odwrocony czy nie nie ma znaczenia, jak wpada flash-bang do pokoju to i tak jestes wykluczony z walki na jakis czas bo oprocz blysku (ktory sie odbija od scian...) jest jeszcze huk, ktory rowniez wyklucza cie z walki...

Jak sie wczujemy w gre i bedziemy uczciwi to bedzie sie lepiej gralo, a nie taka napierdalanka glupia... mozemy sie po prostu strzelac a mozemy cos jeszcze dorzucic i bedzie jeszcze ciekawiej...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
esco
Admin
PostWysłany: Sob 23:59, 09 Lut 2008 Powrót do góry
Admin


Dołączył: 07 Lut 2007

Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kluczbork - Wrocław
Płeć: Mężczyzna

Ja jestem za wprowadzeniem czesci zasad do naszego uzytku, m.in. tych z granatami hukowymi w pomieszczeniach (urozmaici to rozgrywke)...

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
czesiu
Admin
PostWysłany: Nie 0:04, 10 Lut 2008 Powrót do góry
Admin


Dołączył: 20 Maj 2006

Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Byczyna\Opole
Płeć: Mężczyzna

Czy jesteś w stanie opracować regulamin używania takich granatów?
Co, gdzie, jak... Kiedy można kiedy nie. Jak wrzucać granat etc. żeby jednak zadbać o te bezpieczeństwo.

Jestem ZA


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez czesiu dnia Nie 0:05, 10 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Borek
Gość
PostWysłany: Nie 0:14, 10 Lut 2008 Powrót do góry






Zrozum, ASG klimat jest bardzo ważny. Wszyscy mamy repliki wydajemy kasę na mundury i inne rzeczy żeby wyglądać jak najbardziej realistycznie/ wygląd zbliżony do prawdziwych jednostek. Tym się różnimy od paintballa np. A tu nagle wprowadzać coś udawanego. Jeśli czegoś nie możemy z przyczyn technicznych i finansowych używać jak np fleshe to nie róbmy tego. Wyżej dupy nie skoczymy. Poza tym to byłoby tylko takie nasze a jak gdzieś jedziemy albo ktoś przyjeżdża? Czymś takim właśnie psuje się klimat. Walnij petardę i swoje zadziała. Nigdy nie będziemy tacy jak prawdziwe jednostki i nie będziemy używać takiego sprzętu jak oni. Dla mnie takie "sztuczne" granaty to kill dla klimatu i wprowadzą zamotanie niepotrzebne.
Całość jest moją subiektywną oceną do której mam prawo.


Ostatnio zmieniony przez Borek dnia Nie 0:15, 10 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
esco
Admin
PostWysłany: Nie 0:15, 10 Lut 2008 Powrót do góry
Admin


Dołączył: 07 Lut 2007

Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kluczbork - Wrocław
Płeć: Mężczyzna

Cytat:
- "Grenades may be used when there is no sensitive equipment and if there is no danger of fire. It is forbidden to throw a grenade directly at a person. Upon explosion, grenades will throw pellets" - Granaty moga byc uzywane w miejscach gdzie nie ma wrazliwego sprzetu/wypozazenia lub ne ma zagrozenia spowodowania pozaru (myslimy ludzie). Granatu nie mozna rzucac bezposrednio w osobe. Granat oprocz eksplozji wyrzuca granula (groch, kulki itp) - hameryki nie odkryli Smile

Ciekawsza jest sprawa z flashami:
- "Flash-bangs may be used when there is no sensitive equipment and if there is no danger of fire. It is forbidden to throw a flash-bang directly at a person. When a flash-bang is thrown the phrase "flash-bang" must be shouted loudly. An indoor flash-bang explosion prevents everyone in the area of effect (5m radius or a single small to mid size room) from taking any action for 5 sec. Only one flash-bang per room may be used at a time" - Taks amo jak Fraga nie mozna uzywac tam gdzie jest sprzet i niemozna rzucac w ludzia, nie uzywamy tam gdzie moze powstac ogien, proste. Ciekawsze jest teraz. Kiedy wrzucamy banga do pokoju, musiy krzyknac flash-bang. Wybuch banga wyklucza z walki wszystkich w promieniu 5m przez 5s (wystarczy zeby wejsc do pomieszczenia i zyskac przewage. MOZNA UZYWAC TYLKO JEDNEGO BANGA NA POMIESZCZENIE - WAZNE!


czytajcie to co pisalem...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
esco
Admin
PostWysłany: Nie 0:21, 10 Lut 2008 Powrót do góry
Admin


Dołączył: 07 Lut 2007

Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kluczbork - Wrocław
Płeć: Mężczyzna

Borek! Ale ty nie kumasz! Mam ci wrzucac big jumbo zebys spirniczal z pomieszczenia czy wpolisz zwykly slabszy huk i troche udawania... jak bawiecie sie w gremliny z wasikiem i kims tam jeszcze to macie wyobraznie i potraficie troche udawac, to dalczego nie mozemy tego tutaj wprowadzac? Wystarczy chec i troche wyobrazni.

Wlasnie przez to ze asg daje takie a nie inne mozliwosci trzeba wprowadzac rozne zasady, zby gra miala sens... Ustawia sie 2 ludzi na schodach i nie mozesz nic zrobic bo z zewnatrz nikt im nie da rady bo nie dostrzeli a wewnatrz ludzie nie maja sily przebicia... i co wtedy? Normalnie wezlwalbym BTR ale nie mam jak, sorry. Tak samo w pomieszczeniach. Ustawia sie 2 ludzi z lufami na wejscie i chocbys wrzucil big jumbo to nie opuszcza luf, chocbys mial tarcze to i tak 3 os zgina, wlasnie taka gra jest bez sensu.

Co do przyjezdnych to po to jest organizator, zeby wproawadzac zasady... jakby to nie mialo najmniejszego sensu, to bym teog nie pisal, zaufajcie mi, ale chce jakas ta gre uatrakcyjnic i urealnic, zeby nie przypominala strzelanki-rabanki za kazdym razem Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Drut
Plutonowy
PostWysłany: Nie 1:02, 10 Lut 2008 Powrót do góry
Plutonowy


Dołączył: 07 Gru 2007

Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wołczyn

Cytat:
"Wlasnie przez to ze asg daje takie a nie inne mozliwosci trzeba wprowadzac rozne zasady, zby gra miala sens... Ustawia sie 2 ludzi na schodach i nie mozesz nic zrobic bo z zewnatrz nikt im nie da rady bo nie dostrzeli a wewnatrz ludzie nie maja sily przebicia... i co wtedy?

Co do przyjezdnych to po to jest organizator, zeby wproawadzac zasady...


cos w tym jest ecso ..np ostatnio na strzelance jak sie ustawiło kilka osob w gornej czesci budynku , był medyk , obstawili schody i nie hu hu ze ktos tam wejdzie..borek mozna zawsze przed powiedziec ludkom z dalekich krain ze sa takie zasady Smile dobry pomysł ale...zawsze bedzie jakies ale bo jestesmy tylko ludzimi

Uzywaj quote //esco


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Drut dnia Nie 1:04, 10 Lut 2008, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
esco
Admin
PostWysłany: Nie 10:37, 10 Lut 2008 Powrót do góry
Admin


Dołączył: 07 Lut 2007

Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kluczbork - Wrocław
Płeć: Mężczyzna

Z medykami tez trza cos madrzejszego wymyslic... ma tej stronei wszystko jest super opisane, no, moze troche zbyt skomplikowanie, jak na takie krotkie rozgrywki, ale mozna je zmodyfikowac na nasze potrzeby:

Cytat:
Injury cards will inform players what type of injuries they have sustained. They will define how a casualty should behave and will have instructions for medics. Each injury card has three randomized injury types described (so it can be used three times). Always uncover the uppermost possible.

While reading the injury card the player is not allowed to move, however, any new hit will not count until the player is not finished reading.

Types of injuries as well as their effect are described below in Table 1:
Type of injury Effect Medical treatment
Flesh wound The player can move but not shoot until medical treatment is applied. Wounded may speak to others. The player can: patch himself, be patched by another player, be patched by a Medic, or at the aid station. Simple first aid kit bandage applied anywhere on the body will do.
Light wound The player can crawl and shoot a pistol or SMG only until medical treatment is applied. The wounded may speak to others. When treatment is applied, the player regains ability to shoot any weapon. If the wound is not treated in 2h it becomes a serious wound. The player can be patched by a Medic or at the aid station. Dressing the wound takes 5 min.
Serious wound The player cannot move, shoot or speak until medical treatment is applied. When treatment is applied, the player regains ability to speak and can use a pistol. If the wound is not treated in 2h it becomes a priority wound. If the player is not taken to the aid station in 4h, his wound will become a priority wound regardless treatment. The player can be patched by a Medic or at the aid station. Dressing the wound takes 5 min.
Priority wound The player cannot move, shoot or speak until medical treatment is applied. When treatment is applied, the player is stabilized, however may not move or shoot. The player must be taken to the aid station in 2h or will become a KIA. The player can be patched by a Medic or at the aid station. Dressing the wound takes 10 min.
KIA The player dies. Follow the KIA rules. Call the chaplain and pull out the body bag.


Since it is a MILSIM, acting out the taking of wounds or being killed is very much required. Your acting skills will add to the overall feel of reality, both for you and your fellow players.

Treating of the wounded
When applying an in-game medical help the medic must:

* Read the presented Injury Card.
* Take a bandage and patch the wounded.
* Remain within 1m of he wounded for the scheduled time (see wound description).

Wounded that are being helped may be targeted. Any hit will count as a new wound, and a standard procedure should follow.

Medics may patch themselves if they sustain a flesh wound only. In the case of any other wound type they require medical attention just as any other player.


Sorry ale nie chce mi sie tlumaczyc...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Drużyny TRZYNASTKA - Kluczbork, Namyslow, Wolczyn, Byczyna Strona Główna -> Treningi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare